Když darujete lidem na školení propisku, zachováte se tak, jako mnoho školicích agentur před vámi. Propisky totiž bývají oblíbeným předmětem, který se využívá pro reklamní účely již mnoho let. Jaké výhody toto řešení skýtá a proč právě lidem rozdávat propisky?
Jsou levné – propisky pořídíte za pár korun i s potiskem a využijete-li množstevní slevy, zjistíte, že je to výhodné jak pro vás, tak i pro vaše klienty. Propiska je jeden z nejlevnějších reklamních předmětů, které jsou dostupné na trhu, a můžete k nim jako bonus přidávat poznámkový blok nebo diář.
Propiska je univerzální – propisku můžete darovat stavebnímu dozoru, prodavačce, veterinárnímu lékaři, zedníkovi, instalatérovi nebo třeba řidiči autobusu a každý ji využije. Říká se, že propisek není nikdy dost, a velmi časté je to, že když dojde náplň, lidé ji nevyměňují a propisku vyhazují rovnou celou, protože jich mají doma ještě tucet, a třeba jim další propisky někdo daruje, tak jich mají velkou sbírku.
Máte ji stále na očích – kupříkladu taková mzdová účetní pracuje s propiskou celkem běžně a stává se, že ji má v ruce každý den i několik hodin. Má tím pádem na očích text a další sdělení, která jsou na ní vytištěná. Reklama na propisce je propojovač s místem, na které reklama ukazuje a tato připomínka je mnohdy účinnější, než jiné formy reklamy.
Propiska pro děti – i dětem můžete darovat propisky s vlastním potiskem, neboť je využijí ve škole nebo doma při psaní domácích úloh. Dětem se budou líbit vícebarevné výrobky, můžete jim dát propisek několik, každou od jiné barvy a uklidí si je do penálu nebo zastrčí do keramického hrnku nad psací stůl.
Propiska za uchem – někteří řemeslníci nosí tužku nebo propisku za uchem, mají jí lépe při ruce, než kdyby byla zastrčená v kapse nebo v nějakém zavazadle. Zastrčeného nápisu za uchem si pak všimnou další lidé a bude to plnit svůj propagační účel.