Skutečně někdo nosí reklamní čepice?


Dnes mají firmy k dispozici mnoho typů reklamních předmětů, které mohou svým zákazníkům nabízet. Některé z nich jsou samozřejmě populárnější než jiné. Avšak zatímco v podstatě nic nemůže překonat propisky, klíčenky či tašky s logem daného podniku, zanedbat bychom neměli ani reklamní čepice.

Zde se jedná nejčastěji o kšiltovky, můžeme ale najít i klasické kulichy. Společného mají to, že na přední části mají buď firemní motto, jeho znak, a nebo zkrátka název. To je ostatně účelem jakéhokoliv propagačního předmětu – aby jej lidé používali a dělali tak dané firmě reklamu.

reklamní čepice se používají často při práci

S ohledem na to je však dobré se ptát, zda skutečně takovéto čepice s nějakou značkou někdo vůbec nosí. Přeci jen, málokdo z nás chce být lidský billboard. Přesto se však najdou takoví, kteří je skutečně používají, a to hned v několika situacích.

Samozřejmě jen málokdo v něčem takovém vyrazí například do vybrané společnosti. Ovšem pokud je používáme například jako ochranu hlavy v dílně nebo při práci venku, aby nám Slunce nesvítilo do očí, pak je nám s největší pravděpodobností jedno, co je na čepici napsáno.

reklamní čepice jsou časté u pivovarů

Zde je také vhodné zmínit cílovou skupinu tohoto marketingového tahu. Možná nebudeme překvapeni, když zjistíme, že se obvykle jedná o muže vyššího středního a staršího věku. A jelikož ti často pijí pivo, a mnohdy mají svou oblíbenou značku, za kterou jsou ochotni se i prát, je pochopitelné, že jim nevadí ji propagovat, když jdou například s přáteli do hospody.

Management to vše samozřejmě ví, a tak není divu, že tyto čepice často najdeme u pivovarů a mnohdy se objevují i v televizních reklamách na různé značky piv. Jsou prezentovány jako způsob, jak ukázat svou loajalitu k dané značce, a možná nás překvapí, že tato taktika je poměrně efektivní. Dokonce tak, že pivovary mohou tyto čepice i prodávat, a nikoliv je jen dávat zdarma, takže na nich i vydělají. Není tedy divu, že se jim vyplatí.